reklama

Reálie baroka

táto báseň by ma nikdy nenapadla,keby mi nedala vnuknutie jedna známa..Keď som sa jej opýtal,ako sa má,povedala mi posledný verš tejto básne a inšpirovala ma!-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Maľuješ rieku čo zaplavuje telo

prílivom jemná zobudená zrána

pár ťahov štetcom vyjadruje prelom

keď večerom je zo mňa kurtizána

Možno som iba prelud jednej ulice

a tuším že čas mi všetko zráta

baví ma ale strúhať pózy svätice

kde vládne purpur a benátska zlatá

pre Teba zopnem ruky svoje spod kríža

zo šiat Ti kričí mužná vôňa chlapa

a na pozadí jasnomodrej z Paríža

kľaknem ku nohám odhodlaná chápať...

Aj mandolíne ešte brnknem na struny

s úsmevom čo vie iba koketa

Ty zatiaľ zrátaš všetky farby lagúny

pokým odkráčaš navždy do sveta..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sama som a taká nepodstatná

zmizol si ľahko voľne adagio

cítim ťa iba z farebného plátna

chýba mi Tvoja neha Caravaggio....

Igor Mikula

Igor Mikula

Bloger 
  • Počet článkov:  151
  •  | 
  • Páči sa:  11x

iba splietam slová a tak tvorím verše i texty. Napríklad i na vianočnom albume Roba Opatovského https://www.youtube.com/watch?v=A463SuFqMyc&list=RDA463SuFqMyc&start_radio=1 Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu