reklama

Olivy

...................................

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Náhle zahorkli olivy

vietor čo do nich šelestil

utiekol chvatom horlivým

pred prahom Tvojej bolesti...

...mám v sebe tisíc zabudnutí

i zakopnutí vlastnou vinou

výčitiek sľubov žiaľov pnutí

v zástupe márnotratných synov...

...kto Ťa už teraz uháji

keď každý iba podozrieva

Tvoji dvanásti šuhaji

mlčia kým kohút nezaspieva...

...mám v sebe tisíc zamlčaní

výkrikov zašlých bez stopy

som tichý svedok Getsemany

svojej súkromnej potopy...

...mlčíš a chystáš svoje bedrá

nestriehneš kto ti ublíži

na plecia berieš ťarchu cédra

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

kľačíš i padáš pri kríži...

...mám v sebe tisíc pokleskov

nosím si v sebe stopy biedy

a nesplnených záväzkov

nevzoprel som sa hlasu čriedy...

Zahorkli náhle olivy

vietor čo do nich šelestil

utiekol chvatom horlivým

pred prahom Tvojej bolesti...

Igor Mikula

Igor Mikula

Bloger 
  • Počet článkov:  151
  •  | 
  • Páči sa:  11x

iba splietam slová a tak tvorím verše i texty. Napríklad i na vianočnom albume Roba Opatovského https://www.youtube.com/watch?v=A463SuFqMyc&list=RDA463SuFqMyc&start_radio=1 Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu