reklama

Monológ

Modlitba

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Strážiš ma Bože i keď Ti unikám

mám stopy Dávida i Goliáša v krvi

často sa v úzkosti do seba zamykám

nevediac pochopiť že Ty musíš byť prvý..

Hľadáš ma Bože i keď som stratený

blúdiaci v púšti dní- bitý premenou času

mokvavá rana kamienok bezcenný

takého ma chceš na okrasu?

Poznáš ma Bože i keď som menlivý

čo práve spravim častokrát neviem sám

pokojný vášnivý zúrivý citlivý

modlím sa k Tebe a hľadím ku hviezdam..

Vlastníš ma Bože môj-to cítim celkom presne

a chcel som tisíckrát o čosi lepším byť

komando anjelov na mňa nezošli trestné

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

radšej Ty Pane môj jak na počiatku príď..

Igor Mikula

Igor Mikula

Bloger 
  • Počet článkov:  151
  •  | 
  • Páči sa:  11x

iba splietam slová a tak tvorím verše i texty. Napríklad i na vianočnom albume Roba Opatovského https://www.youtube.com/watch?v=A463SuFqMyc&list=RDA463SuFqMyc&start_radio=1 Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu