reklama

Po Absinthe

Po Absinthe

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Lietal som vzduchom chytal lastovice

do hniezd im nosil steblá púpavy

keď mi pot zrosil čelo a aj líce

zmorený som sa zrútil do trávy..

Ležal som v žite práve v čase žatvy

a pozoroval lúčne kobyly

pre jednu vo mne rozhoreli vatry

tak skončili sme v blízkom obilí..

Plával som morom-hádam trocha z nudy

obťažoval som morské medúzy

keď mi však ľstivo popálili údy

hrešil som ako dlaždič pod fúzy..

Prebudil som sa-telo vyprahnuté

a neovláda bežné pohyby

svitanie býva občas kruté

po nociach čo sú bez chyby...

Bolí ma hlava-žalúdok v hrči

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ak ste bez viny-tak ma viňte

aj bohém býva nad ránom v kŕči

keď prežije noc na absinthe..:-)

Igor Mikula

Igor Mikula

Bloger 
  • Počet článkov:  151
  •  | 
  • Páči sa:  11x

iba splietam slová a tak tvorím verše i texty. Napríklad i na vianočnom albume Roba Opatovského https://www.youtube.com/watch?v=A463SuFqMyc&list=RDA463SuFqMyc&start_radio=1 Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu