reklama

Advent mám rád..

Dlho som tu nepísal.. Dnes je to skôr text, ako báseň,vedel by som si to predstaviť ako valčíkový song..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mám rád ten čas

keď nádej cítiť v ovzduší

usmievam sa

a je mi dobre na duši

užívam si

už na pohľad

advent mám rád....

Advent mám rád

a bude to tak naveky

blízky je ten

čo bol dlho ďaleký

s ním spomínam

aj tisíckrát

advent mám rád

Plamienok v tme

magické včasné roráty

iba s láskou

sa človek cíti bohatý

keď padá sneh

tak akurát

advent mám rád...

Čas čakania a tajomstiev

čas pre ľudí

čakáme zas

či nás dieťa prebudí

príde láska

krištáľová bez výhrad

advent mám rád...

Advent mám rád

a bude to tak naveky...:-)

Igor Mikula

Igor Mikula

Bloger 
  • Počet článkov:  151
  •  | 
  • Páči sa:  11x

iba splietam slová a tak tvorím verše i texty. Napríklad i na vianočnom albume Roba Opatovského https://www.youtube.com/watch?v=A463SuFqMyc&list=RDA463SuFqMyc&start_radio=1 Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu